Niezależnie od profilu firmy każda potrzebuje skutecznej reklamy, aby przebić się ze swoją ofertą przez tak dużą konkurencję na rynku. Każdego roku powstają nowe przedsiębiorstwa, które odnoszą mniejszy lub większy sukces. Jeśli jednak firma ma na siebie zarabiać i generować niemałe zyski, to nie obejdzie się bez pracowania kampanii promocyjnej i zainwestowania w odpowiednie formy reklamy. Jedną z najtańszych i zarazem niedrogą formą reklamy są potykacze. Można je spotkać zarówno wewnątrz budynków, jak również na zewnątrz przed firmą.
Czy rzeczywiście warto wykorzystać potykacze reklamowe do promocji swojej firmy?
Nie jest żadną sztuką wydać ogromne sumy pieniędzy na kampanie reklamowe. Każda firma jednak ich potrzebuje, ale nie trzeba nadwyrężać budżetu w celu wypromowania swojego budżetu. Jeśli firma chce zaoszczędzić pieniądze i pozyskać skuteczną formę reklamy, to idealnym rozwiązaniem okazują się być potykacze reklamowe. Są one wykorzystywane na masową skalę szczególnie przez lokale gastronomiczne czy fryzjerskie. Potykacze spotkamy przed budynkiem restauracji, lodziarni czy też w recepcji. Potykacze pojawiają się już zarówno przed małymi, jak i dużymi firmami. Ich wygląd przyciąga spojrzenia przechodniów i dzięki temu zwiększa się świadomość marki. Jest to tania i skuteczna forma reklamy, dzięki której możliwe jest komunikowanie się z potencjalnymi klientami. To właśnie za pomocą takiego potykacza można poinformować przechodniów o tym, co znajduje się w danym lokalu. Można także wyeksponować ofertę dnia i skusić potencjalnych klientów promocjami. Na powierzchni potykacza można umieścić dowolne informacje – nie tylko treść, ale także grafikę. Taka reklama wyróżnia się na tle tych przeciętnych, a więc nie zostanie zapomniana i nawet będzie mile wspominana, jeśli znajdzie się na niej coś kreatywnego.
Co umieścić na potykaczu reklamowym
Na potykaczach reklamowych nie trzeba umieszczać jedynie informacji dotyczącej oferty dnia, ale także jakieś zapadające w pamięć hasło reklamowe, z którym klienci będą kojarzyli daną markę. Z całą pewnością warto wykazać się pomysłowością i mądrze wykorzystać moc drzemiącą w takich niepozornych potykaczach. Tego rodzaju forma reklamy ma szerokie zastosowanie. Przechodniów można zachęcić do wejścia do lokalu czy też do skorzystania z oferty za pomocą ciepłego pozdrowienia, które można umieścić na potykaczu. Bogactwo i różnorodność asortymentu sprawia, że każda firma znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. Potykacze dostępne są w przeróżnych rozmiarach i kształtach. Produkuje się je z różnych materiałów – kupimy nie tylko drewniane, ale także aluminiowe czy też plastikowe. Taki potykacz sprawdzi się idealnie przed sklepem, księgarnią, kinem czy galerią sztuki. Niezaprzeczalną zaletą potykaczy reklamowych jest to, że można je z łatwością przenieść w dowolne miejsce. Potykaczom nie straszne są także czynniki zewnętrzne, w tym niekorzystne warunki pogodowe. Do potykaczy dostępnych jest wiele najróżniejszych akcesoriów w postaci tablic kredowych, magnetycznych czy suchościeralnych. Taka forma reklamy jest funkcjonalna i bardzo pomocna w promocji biznesu.
Dodaj komentarz