Bardzo często firmy korzystają z różnych gadżetów reklamowych, chętnie sięgają po długopisy. Są to przedmioty szczególnie cenione min. przez swoją użyteczność. Na rynku dostępne są różne ich modele np. z papieru, metalu lub plastiku. Istotnym elementem długopisów reklamowych są nadruki. Odpowiednio znakowany długopis może wiele zdziałać dla poprawy wizerunku firmy oraz jej znaczenia wśród potencjalnych klientów.
Długopisy z logo twojej firmy
Zazwyczaj na korpus długopisu nanosi się nadruk zawierający logo, grafikę czy konkretny tekst. Wśród skutecznych metod należy wymienić: metodę tampodruku. Zapewnia ona bardzo ładny efekt. Kolory są utrzymane w żywym tonie. Kolejną skuteczną metodą jest technika sitodruku. Zapewnia ona nanoszenie napisów również na nierównych powierzchniach. Wiele osób decyduje się także na znakowanie korpusu za pomocą graweru laserowego. W ten sposób uzyskuje się trwałe i efektowne napisy oraz grafiki.
Podążając z najnowszymi trendami
Kupując długopisy reklamowe można zdecydować się na modele metalowe, plastikowe a nawet papierowe. Ta ostatnia propozycja jest ciekawa i popularna. Długopisy papierowe ładnie wyglądają, są chętnie używane, ponieważ promują ekologiczny trend. Produkty te są bowiem wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Wybierając długopisy papierowe decydujemy się na naturalne produkty i promujemy ochronę środowiska. Te tanie długopisy reklamowe są idealnym gadżetem dla każdej firmy. Są eleganckie, wykonane w stylu minimalistycznym. Można przyozdobić je ciekawym tekstem lub grafiką. Modele papierowe są poręczne, wygodnie się nimi pisze i łatwo nanosi się na ich powierzchnię nadruki.
Dodaj komentarz